Taniej!
Up Markegint. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom. Gierlińska Marta.
Marta Gierlińska

UP MARKETING. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom.

Autor: Marta Gierlińska

Do książki dołączone są materiały szkoleniowe on-line o wartości 197 PLN

57,00 zł 49,00 zł

Na stanie

5 z 5 na podstawie oceny 1 klienta
(1 opinia klienta)

Opis produktu

Autor: Marta Gierlińska

Do książki dołączone są materiały szkoleniowe on-line o wartości 197 PLN

Marta Gierlińska szkoliła się w dziedzinie NLP w Instytucie Neurolingwistyki u Andrzeja Batko, w coachingu NLP u Johna Grindera oraz Carmen Bostic St Clair. Ukończyła Akademię Trenerów. Wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania czasem czerpie od Ebena Pagana. Jej mistrzem w dziedzinie zarządzania energią jest Brendon Burchard. Aktualnie prowadzi coachingi i szkolenia dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój potencjał.

Dowiesz się więcej, zaglądając na strony: www.martagierlinska.pl, www.ldgroup.pl, www.strategiarozwojufirmy.pl.
Możesz również wziąć udział w programie coachingowym u Marty, który pomoże Ci sprawdzić i wdrożyć strategię napisaną na podstawie tej książki.

Dodatkowe informacje

Waga 310 g
Okładka

miękka

Format

B5 (238×168 mm)

Spis treści

Podziękowania 7

Wstęp 9

 

Część pierwsza –

Zacznij od podstaw.

Gdy sprzedaż spada, budzą się
demony 13

Kim jest Wasz klient? 21

Zanim skonstruujesz dobrą ofertę
26

Jak skonstruować dobrą ofertę
produktu? 35

Jak zwiększyć wartość
postrzeganą przez klienta? 43

Co zrobić, by klient czuł się
bezpieczny, kupując w Twojej firmie? 52

 

Część druga – Budowanie relacji

to podstawa skutecznej sprzedaży

Baza adresowa najważniejszym
zasobem w firmie   57

Strategia komunikacji z klientem 
63

Komunikacja z klientem oparta na
wartościach  69

Kto może Cię polecić? 
76

Kto jest Twoim partnerem? 
79

Jak stworzyć aktywnie działający
system automatycznej sprzedaży?  81

Stwórz wizerunek marki oparty
na wartościach  106

Zyskaj poparcie społeczności i
trendsetterów   116

Jak być atrakcyjnym? 
119

 

Część trzecia – Narzędzia służące sprzedaży

Jak stopniowo przyzwyczaić
klienta do kupowania u Ciebie?  125

Jak często Twój klient od
Ciebie kupuje?  132

Co zrobić, żeby klient wydawał
więcej przy jednostkowym zakupie?  135

Najciekawsze taktyki sprzedażowo-promocyjne 
138

Jak wycisnąć maksa z targów i
konferencji?  156

Jak utrzymać stały przyjazny
kontakt z klientem? 162

W jaki sposób wykorzystać
materiały drukowane?  166

 

Część czwarta – Zbuduj strategię marketingową i
zacznij ją wdrażać w swojej firmie

Podsumowanie strategii
marketingowej i wdrożenie planu w życie  
173

Wideo

[br][br]

1 opinia o UP MARKETING. Zbuduj strategię i wprowadź firmę na wyższy poziom.

  1. 5 z 5

    :

    Jestem niesamowicie wdzięczny za możliwość czytania pierwszych zapisów książki Marty. Czytałem i uczyłem się z niej zanim jeszcze została wydana, a teraz chętnie powrócę do lektury, żeby utrwalić sobie informacje i jeszcze raz przeczytać historie opisane przez Martę.
    Chcę zauważyć, że Marta postawiła w tej książke na case study, co powoduje, że czytelnik może mieć pewność o praktycznych możliwościach zastosowania wiedzy i doświadczeń opisanych przez Martę. Takie rozwiązanie sprawiło, że niecierpliwie czekałem na to co odkryje przede mną kolejna strona.
    Polecam książkę każdemu kto chce sprawić, żeby jego firma rozwinęła się jeszcze bardziej. Niezależnie od poziomu, na jaki poziomie jest Twoje firma obecnie, dzięki tej książce może być jeszcze wyżej.

Dodaj opinię